מהו פיקוח בניה ומדוע צריך מפקח בניה?

הגיע הרגע ואתם עומדים לבנות בית או מתכננים לשפץ עד היסוד את ביתכם הנוכחי. קרוב לוודאי ששמעתם סיפורים לא פשוטים של חברים או בני משפחה שחוו תהליך מייגע ומתיש של בנייה ושיפוץ ואתם מקווים שלכם זה לא יקרה…

בבואכם להתחיל בתהליכי בניית הבית, הנכם נדרשים לקבל החלטות חשובות בכל הקשור לתקציב, לתהליכי התכנון, לאישורים, לבחירת בעלי המקצוע המתאימים ביותר לפרוייקט, לרכישת המוצרים לבית ועוד. מדובר בתהליך קבלת החלטות קריטי אשר תלוי בתקציב המצוי ברשותכם ובלוח הזמנים הרצוי.

פיקוח בניה הוא תהליך חשוב להבטחת איכות הבניה. תפקידו של המפקח להימצא באתר הבניה, לבדוק ולקחת אחריות על כל אחד ואחד משלבי הפרוייקט, כולל ליווי מקצועי ומקיף, עמידה בלו"ז, בקרה שוטפת על איכות הבניה, הסכמים עם ספקים ונותני שירות ועוד.

מפקח בניה הוא איש המקצוע שינהל עבורכם את התהליך כולו דרך בחירת בעלי המקצוע המתאימים, וינהל את המשא ומתן עבורכם, יפקח על תהליך העבודה ורמת הביצוע הנדרשת של כל בעל מקצוע וילווה אתכם בתהליך בחירת המוצרים.

מפקח הבנייה הוא איש המקצוע היודע לדבר בשפת בעלי המקצוע הרבים אשר אמונים על בניית הבית ויש לא מעטים כאילו בתהליך הבנייה.

בתום תהליך העבודה, מפקח הבניה ידאג לכלל האישורים ויכין את הבית למסירה ולהגשמת החלום שלכם.

למפקח הבניה אלון לוי ניסיון של מעל 25 שנה בתחום ניהול והפיקוח בניה והוא ביצע ומסר בהצלחה פרויקטים רבים למאות לקוחות מרוצים.

הנכם מוזמנים ליצור קשר עם אלון לפגישת ייעוץ ללא התחייבות: 052-8555571